bubble cursor

cursor

Half Purple and Blue Butterfly

Sunday, January 29, 2012

kenapa lelaki mcm ni

hurmm mcm mana nk mulaa...
kayy aku sekarang tengah ber-ym dengan 'kawan lama' aku...
**(kawan pun ada lama baru eak)
andd dulu aku jadi penyokong percintaan dye dgn bestfrend aku...
tapi sekarang kann bestfrend aku dah ada orang lain...
dah rijek dye dahh punn...lama dulu,...

tp bilaa aku tanya:
kau dah lupakan dye ke..

dye kata:
'entahlaa..aku still harap dye datang balik kat aku..tapi aku tahu mustahil...'

hurmm ni yg aku pelik..kenapa nk tggu lagi kalau dah tahu mustahil...??
ade akal sembilann tapi IQ dorg jadi rendah bila jatuh cinta...
andd aku bukan jumpa dye sorg yg addict mcm tu...
ade lagi sorang kanak2 ribena yg tengah struggle gak nk lupakan org yg dye pnah crush...
haihh korang...aku doakan korang berjaya laa buat yg terbaik untuk life korang...
andd semoga Allah selalu pelihara hati kita dari dosa dan maksiat..amiin..
ill always support you guys.. kata kawan.. smile okayy

No comments: