bubble cursor

cursor

Half Purple and Blue Butterfly

Sunday, March 4, 2012

P1 wimax

YUHUUUUU!!! excited nk update blog tp tkde idea...
okayy deep in my heart selalu rasa nk update 
tp kenapa ntah jari jmari terasa malas nk menari atas huruf2...
tak style katanya,,,
andd lately ni mmg otak aku bnyak fikir melalut2...
too much ceritaa yg berhabuk sbb nk storyy ke blog tp asik malas jee...
so let them just go...start new life againn...
andd ohh my God,,sekarang rumah aku dah ada wireless...
cehh selama ni semua org ada,,aku dok bukak FB pakai brodband kann,,
bapak ahh KURAKURA pun laju....
tp berkat kesabaran aku,,worth it okayy,,,sekarang dah laju,.,,
boleh laa aku download movie bnyak2  <3

maybe ada org cakap,,,
"hek elleh minah ni nk menunjuk lahh tuu"
hahaa suka hati kau lahh...:P
minah ni tgh happy,,,andd dye belum mndi...tetttt!!!
**she's going!