bubble cursor

cursor

Half Purple and Blue Butterfly

Sunday, January 15, 2012

happy birthday nadia

14jan2012..
hurm sungguh tak sangka yg tahun dah merangkak ke 2012..
rasa mcm still student upper secondary schooll.
muka berhingus,,tudung senget benget,,jalan kengkang...
yelahh orang kata SPM pun belum amik kan...

but now??
im not student sekolah anymore...
spm dah pergi...zaman frenship forever dah pergi...
zaman cinta monyet dah pergi jugak...
zaman surat cinta terbang...zaman abang angkat...
zaman belajar rilek goyang kaki...result boleh tahan...
semua dah pergi...

now im not heading but already reaching to dunia baruu..
yg belum pernah aku fikir lagikan nk rasa...
umur aku pun sudah lapan belas...
all da cengeng attitude kena buang...
tambah dengan kematangan (cehh aku matang)
boleh bayangkan tak???
hikhik aku yg tesipu2 bayangkan my new nadia...
bengong lahh aku ni..dushh

hee okay cukuplah merepek...
my wishes is to be great in everyting i have,,,
every breath i inhale,,,every frend i make...
and every step i take...
thanks kepada manusia prihatin yg wish di Fb...
saya sangat terharu sampai menangis(ini dongeng) sbb sngat ramai yg wish..
(aku tahu FB yg remind)tapi okayy kan dorang susah payah menaep...

and spesyel thanks kat manusia yg paling prihatin..
and paling aku terharu sbb wish tru fon...
ni bukan nk poyo kat korang ke apa...
just penghargaan and peringatan as nnti bfday dyorg aku kena do da same...
""pukul dua belas suku : inche kurikuri
""pukul 5pagi : ninie yusoh
then senyap sampai malam...aku pun sedih sbb dua org je muncul kann...
but dat nite,,,mereka cheer me up...berebut call aku kann...hee,,
""anis syahirah
""nur fadzlina
""syaira assila
andd paling last tapi dimaafkan,,,
""sabrina najiha
''myra razak (tambahan) <-----budak ni paling lambad 
thanks buddy... <3

sad bcoz since now,,no cake yet...
mengharap org belanja...

No comments: