bubble cursor

cursor

Half Purple and Blue Butterfly

Sunday, January 8, 2012

trapp in my own feeling......:(

okayy siriusly aku ta boleh off dgn diaa...
tktahu kena mandrem ke apa...
even sometime sakit hati but feel like still nk melekat dgn dia..
probably dye tak rasa apa yg aku rasa...
aku pnah ckp,,,

"i think we have to stop here,,aku tanak text lelaki....andd
aku takboleh dgn kau...aku takut jadi zina hati,,,sbb aku dah terukk..dah mula rindu sikit..heyy tak banyak kehh,,sikit jea...tapi ada perasaan tak patut tuu...lagipun aku dah suka kau sikit.."

andd dia cakap..

"tak boleh doe mcm ni...kita kan kawan..aku tak rasa ke dosa ke apa...kita text bukan lebih batas pun...kita tahu batas kan"

dia tak faham and so kitorg text sampai aku gilaa...now pulak dye sedang belajar...(dapat fast trek) minat orang pndai kann...dye dah snyap almost a week....ade call tp kejap...aku pulak dah cerita dkat bezfren and dia sapot aku suruh stop...thanks dude..aku sayang kau gilaa!!...but now i realise,,i cant do that...its too hard for me...but i still hope,,syai,,continue support me to slow this...jgn bosan support aku...aku tak text dia..aku tak cari dia..dia yg datang bila aku ingat kat dia...mcm mne aku nk tolakk???syai aku sedihh....:(

tadi dia call...aku dengan girangnyaa melompat2 lepas kak ana jerit "nadia!!!kurikuri telefon!!!"
nasi aku tgh nk msak tak smpat msuk dapur aku dah terjun pintu tgga naik atas...kunci pintu bilik,,klik "hello!!!kau sombong ngn aku kann" andd blablabla topik sedihh aku tak suka tp aku layan jea..and tonite dye say jgn tidur...plis plis plis jgn tidur....aku tak sampai hati doe...aku takboleh dia mntak mcm tu...even dye nk tnye samting that might hurt me...but I LIKE HIM...the problem is I LIKE HIM ALOT!

No comments: